سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران عربی با هشتگ #مقاطعه_المنتجات_الفرنسیه نوشتند:

پیامبر (ص) خط قرمز ما است

کاربران عرب توئیتر با داغ کردن هشتگ‌هایی در توئیتر، خشم خود را نسبت به اقدام موهن فرانسه ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توهین مجدد فرانسه به ساحت پیامبر اعظم (ص) خشم کاربران توئیتر را برانگیخت. روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم بر روی ساختمان دولتی این کشور نقش بسته است.

پس از انتشار این تصویر، فضای مجازی به ویژه توئیتر مملو از پست‌هایی شد که کاربران در تقبیح این اقدام دولت فرانسه به اشتراک گذاشتند. تحریم خرید کالاهای فرانسوی در برخی کشورهای عربی، اقدام دیگری بود که کاربران عرب آن را مطرح کردند. هشتگ #مقاطعه_المنتجات_الفرنسیه (تحریم کالاهای فرانسوی) در توئیتر عربی به ترند اول تبدیل شده است. کاربران عرب همچنین از مردم مسلمان جهان خواستند با آن‌ها در این کارزار تحریمی همراهی کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه توئیت کاربران توئیتر عربی را با هشتگ #مقاطعه_المنتجات_الفرنسیه مشاهده می‌کنید:

کشورهای بزرگی در جهان عربی- اسلامی که به آنها توهین شده است، سکوت کرده‌اند زیرا حاکمان آنها صهیونیست‌ هستند اما مردم حرف خود را خواهند زد و کالاهای فرانسوی را تحریم خواهند کرد تا بینی این کشور و هر فرد خسیس و همراهان آنان را به لجن می‌مالند.

پاسخ مناسب به این فرزند کافرین (مکرون) در دست درازی به ساحت خیر المرسلین، به هلاکت رساندن هر کسی است که به پیامبر ما توهین می‌کند.

به تمامی دوستداران پیامبر (ص)

فرانسه هم اکنون آشکارا و نهان بدون بازدارنده‌ای به پیامبر (ص) توهین می‌کند

کالاهای فرانسوی را تحریم کنید

این هشتک را در دفاع از پیامبر (ص) بگذارید

 

فروشگاه‌ها را از کالاهای فرانسوی خالی کنید تا اقتصاد آنها نابود شود. شما به اذن خداوند می‌توانید به آنها پاسخ بدهید. هشتک تحریم کالاهای فرانسوی در کشورهای عربی و اسلامی و به زودی در سراسر جهان متدوال و ان شاء الله اجرایی می‌شود. آنها علیه اسلام و مسلمین اعلام جنگ کرده‌اند.

فرانسه به نصب تصاویر توهین آمیز به ساحت پیامبر (ص) بر روی ساختمان‌های بزرگ خود و به توهین آشکار به امت اسلامی و احساسات مسلمانان ادامه می‌دهد . دفاع خود از پیامبر(ص) را حتی با یک کلمه بیان کنید و با دل‌های خود، هرچند ایمانش اندک باشد آن را انکار کنید. پدر و مادر و جانم به فدای تو یا رسول الله.

اسلام دین بزرگی است.

هرگاه با آن بجنگند قدرت می‌یابد و هرگاه آن را ترک کنند توسعه می‌یابد.

معادله سختی است که بالاتر از تمامی امکانات شماست.

روز قیامت همه فریاد می زنند من  من، اما اوست که می‌گوید امتم امتم. پس درود و سلام بر او بفرستید.

 

در پاسخ به کاریکاتور توهین آمیز به پیاکبر (ص) کابران شبکه‌های اجتماعی به کمپین تحریم کالاهای فرانسوی فرا می‌خوانند و لوگوی زیر بالاترین انتشار در توئیتر را داشته است.

آنها هیچ آسیبی به پیامبر (ص) نرساندند زیرا ایشان بالاترین مخلوق و از سوی خداوند محترم شمرده شده‌اند. آنها به خودشان ظلم کردند. نقش ما مسلمانان و مومنان این است که اقدام آنها را محکوم و کالاهای آنها را تحریم کنیم و اعتراض کنیم تا بدانند که نمی‌توانند ذره ای از محبت ما به پیامبر (ص) را کم کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا خسروی
۲۰:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
همه با هم تحریم کالا های فرانسوی......پیامبر اسلام جان من است
محسن
۱۴:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ای مکرون ملعون تو به ولی نعمت خودت توهین کردی. پیامبر مهر و رحمت مساحتش از این توهین ها دور است و بدون شک بزودی تو هم توسط مسلمانان دوستدار پیامبر نور و رحمت مثل اسلاف یزیدیان کشته خواهی شد و به جهنم میروی. السلام علیک یا رسول الله . لبیک یا رسول الله. مرگ بر فرانسه و مکرون
یک بنده خدا
۲۱:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
لعنت الله علی قوم الظالمین
تبریزی
۱۹:۱۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
تا زمانیکه آقای روحانی و آقای ظریف بعنوان دولت اسلام در مواجهه با مکرون ، بجای نگاه پر خشم ، خنده داشته باشند این مسائل هم همیشه خواهد بود .