سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرباز امریه می‌پذیرد

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب جذب نیرو‌های امریه از توان فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و... استفاده می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو‌های امریه (کارکنان وظیفه) برای ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام کند.

در این راستا اداره کل توسعه منابع انسانی - امور مشمولین، این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرائی در استان‌ها در سال ۱۳۹۹ اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در قالب طرح سرباز تعاون یار (سرباز امریه) در تاریخ اعزام ۹۹/۱۰/۰۱ نموده است.

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند تا تاریخ ۹۹/۰۸/۱۰ با مراجعه به سامانه تعاون‌یار این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع و ثبت نام کنند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.