سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالملکی خبر داد؛

راه اندازی مراکز نیکوکاری با اولویت مناطق محروم تا پایان امسال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه‌اندازی ۵۰۰ مرکز نیکوکاری با اولویت مناطق محروم تا پایان سال خبر داد.

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، از اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کاریابی است.

عبدالملکی با بیان اینکه فعالیت مراکز نیکوکاری کاریابی نیازمند سرمایه و منابع مالی نیست، ادامه داد: همه افراد می‌توانند با در اختیار داشتن امکانات و یا تخصص منابع به نیازمندان در حوزه اشتغال کمک کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور راه‌اندازی شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۵۰۰ مرکز با اولویت مناطق محروم فعال شوند.

او تصریح کرد: افراد نیکوکار می‌توانند با در اختیار قرار دادن سرمایه، تجهیزات، ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای و نظارت بر روند اجرای طرح‌های اشتغال به مددجویان کمک کنند.

عبدالملکی گفت: مراکز کاریابی زمینه همکاری بین دولت و مردم در حوزه اشتغال محرومان را افزایش می‌دهند و می‌توانند الگوی جدید در اقتصاد باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.