سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت مدیران ارشد رسانه ملی در پی درگذشت محمود فلاح

معاون صدا و امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با انتشار پیامی، درگذشت محمود فلاح تهیه کننده پیشکسوت را تسلیت گفتند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیامی درگذشت محمود فلاح، همکار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت.

 متن پیام دکتر علی دارابی به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
درگذشت زنده یاد محمود فلاح ازمدیران خوشنام، مومن و کاربلد سازمان صداوسیماى جمهورى اسلامى را تسلیت می‌گویم؛ خدمات ارزنده او در طول سال‌های طولانی خدمت در رسانه ملی فراموش‌شدنی نیست.

دکتر دارابی در ادامه خاطرنشان کرده است: مرحوم فلاح از برجسته‌ترین مدیران رسانه ملی و یکی از سخت کوش‌ترین آن‌ها در بُرهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز بود. او در هنگامه پیروزی انقلاب و در جریان بازگشت امام خمینی (ره) به ایران و سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا (س)، نقشی محوری در پوشش تصویری مراسم ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ داشت و پس از آن هم مدیریت پوشش اتفاقات مهمی را برعهده گرفت که یکی از آن‌ها نمایش زنده شکوه بدرقه تاریخی امام عزیزمان بود که با حضور میلیونی مردم این سرزمین رقم خورد. از خداى بزرگ رحمت و رضوان الهى براى ایشان و صبر و شکیبایی براى بازماندگان محترمشان خواهانم.

همچنین علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی هم در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت محمود فلاح نوشته است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خبر درگذشت یکی دیگر از هنرمندان رسانه ملی من را بسیار متاثر کرد.
محمود فلاح که هوا دلپذیر شد وقتی او "بهار عشق" را با آمدن روح‌الله به تصویر کشید و اوج عاشقی "قبیله‌ی عشق" را به تماشا گذاشت، وقتی که زمین از مردم جوشید؛ مردمی که از داغ از دست دادن امامشان تا مرز جان دادن پیش رفتند.

"خوش‌غیرت"ی که "تفنگ‌سرپر"ش همیشه رو به دشمن بود و جانانه چنان ایستاد تا "رسم عاشق‌کشی" از این جهان رخت ببندد. او همیشه "زیر چتر خورشید" ولایت بود مانند "مختار" که "بدون اجازه" قدم برنداشت و حالا "بازگشت" به "جایی دوردست" با مرکب راهوار عشق که "خوش رکاب" او شد.

او هم محمود بود که ستودنی و هم فلاح که مزرعه‌ی میراث مانده از او بیاد ماندنی برای هر "وارث" فرهنگ این سرزمین است.
جایگاهش در جوار حضرت حق متعالی و یادش گرامی باد.

علی بخشی زاده
معاون صدای رسانه ملی

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.