سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالا‌ی قاچاق ۶ میلیارد ریالی در زنجان

 جانشین فرمانده انتظامی زنجان از اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق کالا در سلطانیه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از ۸ دستگاه خودرو انواع کالا‌های قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن، طرح‌های مبارزه با قاچاق انواع کالا‌ها در استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شود.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته این طرح توسط ماموران انتظامی در محور‌های مواصلاتی شهرستان سلطانیه اجرا شد.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی سلطانیه اجرا و ۸ دستگاه کامیون حامل انواع کالا‌های قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو‌ها ۶ هزار و ۹۶۰ قطعه مرغ فاقد مجوز حمل و مجوز بهداشتی، ۶ هزار ۸۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای، دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی، ۱۷ تن بذر گندم اصلاح شده، ۱۵ تن خاک معدنی سیلیس فاقد مجوز حمل، دو قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و قاچاق کشف کنند.

سرهنگ خانی پور با اعلام اینکه ارزش کالای‌های قاچاق کشف شده بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۱۱ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.