سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی در گلستان

معاون استاندار گلستان گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان گلستان به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در رابطه با ترخیص کیسه‌های تسویه هوای کارخانه سیمان پیوند گلستان گفت: حق شناس استاندار گلستان به اتفاق نمایندگان گلستان دیداری را با وزیر اقتصاد و صمت داشتند و در آن دیدار‌ها بر موضوع ترخیص کیسه‌های تسویه هوای کارخانه سیمان تاکید نمود و البته همزمان از حوزه قضایی از جمله دادستان شهرستان گالیکش با پیگیری در راستای همدلی و همگرایی اتفاق افتاد که منجر به مکاتبات متعددی از طریق استانداری شد و فرماندار هم پیگیری‌های خاص خود را داشتند و نهایتاّ کارخانه سیمان پیوند فعالیتش را از سر گرفت.

او افزود: در این رابطه هم مسائل زیست‌محیطی و هم رونق اقتصادی را شاهد هستیم.

ابراهیم کریمی خبر داد: با توجه به تاکیدی که امروزه در حوزه تولید است انشاالله مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های واحد‌های تولیدی استان و طرح‌های سرمایه گذاری در طی هفته آینده با حضور مقامات عالی کشور در استان افتتاح خواهدشد تا دیگر واحد‌های تولیدی دغدغه خاطر و نگرانی حتّی در پاسی از شب هم نداشته باشند.

کریمی از رسانه‌ها و فضای مجازی هم که همچون سایر دست اندرکاران دغدغه داشتند و کمک کردند تا این واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردد قدردانی کرد.

در جشن همدلی تولید کارخانه سیمان پیوند گلستان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، مدیر کل منابع طبیعی استان، فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان گالیکش و همچنین روّسای ادارات منابع طبیعی، صمت، بهزیستی و منابع طبیعی شهرستان گالیکش و مدیران و کارشناسان کارخانه سیمان حضور داشتند.
 
انتهای پیام / ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.