سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش مستندساز اندیمشکی در پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا

فیلم "عبور از مه" به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعلی میردریکوند جایزه بهترین فیلم بخش مستند در پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم کوتاه و مستند "عبور از مه" به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرعلی میردریکوند فیلمساز کشوری، جوان و خوش استعداد اهل اندیمشک موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش مستند پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا شد.

امیرعلی میردریکوند گفت: فیلم "عبور از مه" داستان زندگی خانواده‌ای با دختری معلول و محبوب به نام آرزو است که چالش‌های زندگی یک معلول را روایت می‌کند. او به عنوان سوژه اصلی فیلم معلولیت را محدودیت ندانسته و به دنبال استعدادهایش می‌رود و خانواده اش نیز مسیر عادی زندگی را برایش هموار می‌کنند.

او افزود: احمد طلوعی فر به عنوان تصویربردار، صادق پدیدار به عنوان صدابردار، مسعود محمدی در زمینه تدوین، علی حاجیوند به عنوان عکاس، عزیزاله میردریکوند به عنوان مدیرتولید و رحیم واعظی به عنوان ترجمه در ساخت این فیلم همکاری کرده اند، ضمن اینکه سعید رحمنی، کرامت میر، حمید دریکوند، رحیم سپهوند، روزبه فکوری، حسین نظری، مصطفی شهاوند و خانواده صفر دریکوند نسب که پدر آرزو دختر معلول ما را در تولید فیلم یاری نمودند.

میردریکوند بیش از ۸۰ حضور و دریافت تقدیر نامه بخش پایانی و مسابقه جشنواره‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد که از میان آن‌ها جشنواره بین المللی حقیقت، فیلم کوتاه تهران و کودک و نوجوان اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین این فیلمساز، ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند‌های عبور از مه، رهایی، زندگی با آرزو، ۴ دقیقه سکوت، کنسرو، زیر رعد، دیجامه، پسر لر و اسفوماتو را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.