سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کشته‌های ترافیکی استان مرکزی

معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: شمار کشته‌های ترافیکی این استان نیمه نخست امسال در محل حادثه افزایش یافته است که این مهم باید کارشناسی شده و اقدام لازم برای نجات حادثه دیدگان بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهدی زندیه وکیلی، معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: افزایش شمار قربانیان حوادث رانندگی امسال استان ممکن است به‌دلایل تاخیر در اعزام تیم‌های امداد و نجات، افزایش سرعت رانندگان و بی‌احتیاطی و شدت تصادف‌ها باشد و نیاز است در اسرع وقت با حساسیت لازم این موضوعات به‌صورت کارشناسی نقد و نظر شده و تصمیمات بازدارنده و موثر اتخاذ شود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: این استان بیشترین آزادراه کشور را دارد و جاده‌های برون‌شهری آن از پرترددترین راه‌ها است، اما حوزه هوشمندسازی ترافیک در این خطه نواقصی دارد و می‌طلبد تا مسئولان کشوری نگاه ویژه به آن داشته باشند.

زندیه وکیلی اظهار داشت: برخورداری استان در مقوله هوشمندسازی ترافیک حتی از برخی از استان‌های کشور که آزادراه کمی دارند نیز کمتر است و توجه به این امر یکی از علل مهم در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از این حوادث است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.