سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال اورژانس ۱۱۵ بافق به دیسپاچینگ استان یزد

رئیس سازمان اورژانس یزد از اتصال اورزانس ۱۱۵ بافق به اپراتور مرکزی مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ استان خبرداد.

احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به تجربه موفق این اقدام در برخی از شهرستان‌های استان یزد، بافق نیز به زودی به مرکز فوریت‌های پزشکی می‌پیوندد.

او افزود: با این اقدام، خدمات استاندارد سلامت به موقع و در کسری از وقت ارائه می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس یزد گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرستان بافق فراهم شده است و برای اجرایی شدن این اقدام مشکل خاصی نیست.

دهقان اظهار داشت: اپراتور مرکزی اورژانس ۱۱۵ یزد این امکان را فراهم می‌کند تا از ظرفیتی که در استان در اختیار مرکز است اعم از پایگاه‌های اورژانس، اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی به بهترین روش استفاده شود.

اوگفت: موقعیت استراتژیک و ترانزیتی شهرستان بافق، پیوستن به این مرکز را ضروری می‌کند.

دهقان افزود: فراهم بودن زیرساخت هایی، چون بیسیم دیجیتال و اینترنت مورد نیاز اجرای این کار را بدون هیچ نگرانی تضمین می‌کند.

رئیس سازمان اورژانس یزد همچنین گفت: پایگاه امداد بین جاده‌ای مرحوم بهزاد میرابی در سه راهی کوشک بافق نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه است و تا چند ماه آینده با رفع برخی از موانع تکمیل آن به بهره برداری می‌رسد.

او بیان داشت: شهرستان بافق در احداث پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و تعیین تکلیف برنامه‌های توسعه‌ای پنجم و ششم اورژانس ممتاز است.

دهقان گفت: حضور حداکثری خیران بافق در امر سلامت نیز جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.