سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: سایپا در مجموع بازیکنان خوبی را جذب کرده است/ فصل گذشته جوان‌ترین تیم لیگ بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: با توجه به قیمت بالای بازیکنان، باشگاه سایپا بازیکنان خوبی را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر جذب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در گفت‌وگو با رادیو ایران، در خصوص جدایی برخی از بازیکنان این تیم اظهار داشت:  قرار بر این بود که بتوانیم تیم خودمان را حفظ کنیم و ۶ بازیکن دیگر اضافه کنیم، با توجه به اینکه فصل گذشته به جوانان خیلی خوبی فرصت دادیم و پخته شدند، انتظارمان این بود که با تجربه‌تر باشند، اما متاسفانه بازیکنان جدا شدند و قیمت بالای بازیکنان شرایط را طوری جلو برد که نتوانستیم آن‌ها را حفظ کنیم. آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان و خالد شفیعی. در مجموع با توجه به توان مالی مان بازیکنان خوبی جذب کردیم و تمرینات مان را یک ماه می شود که شروع کرده ایم و در مجموع از تیم و کاری که انجام می‌دهیم راضی هستیم و امیدوارم هم نتایج بهتر و هم بازی بهتری انجام دهیم.

سرمربی سایپا در خصوص اردوی پنج روزه این تیم در کرج گفت: این اردو کمک بسیاری کرد و در پایان این اردوی پنج روزه با سپاهان اصفهان دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم که در پایان این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و تغییرات زیادی که در تیم داشتیم باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شد.

صادقی ادامه داد: فصل گذشته جوان‌ترین تیم لیگ بودیم و در تاریخ لیگ تیمی با میانگین ۲۳ سال اصلا وجود نداشته است. امسال تیم مان بهتر بسته شده و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم، ولی روند بازیکن سازی را امسال هم ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم چند بازیکن از تیم‌های پایه را وارد تیم اصلی کنیم.

سرمربی سایپا  در خصوص فهرست منتشر شده‌ی فدراسیون فوتبال درباره‌ی مربیانی که مدرک حرفه‌ای داشتند، بیان کرد: نام من در آن فهرست نبود و نیاز است که این مدرک را داشته باشم، اما نکته‌ای که است اسفند سال گذشته قرار بر این شد دوره پیشرفته مربیگری برگزار شود و ما در آن کلاس‌ها ثبت نام کرده بودیم که آن دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و دوره‌ی حرفه‌ای مربیگری دوره‌ای ۴ ساله است و در چهار دوره برگزار می‌شود که خیلی از بزرگان همچنان مرحله‌ی آخر آن را نتوانسته اند بگذرانند و با توجه به نسل جدیدی از مربیان که وارد چرخه‌ی لیگ شده اند کمیته آموزش می‌بایست این دوره‌ها را هرچه زودتر برگزار کند.

صادقی درباره تاخیر در شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: مثل فصل گذشته که لیگ را با تاخیر ۴۵ روزه آغاز کردند و تیمی مثل ما که به موقع شروع کرده بود، لطمه خورد و امسال هم تاریخی را اعلام کردند و الان هم یک هفته رقابت‌ها را به عقب انداختند و دلیل آن هم نا آمادگی تیم‌های بزرگ است و این باعث می‌شود آن‌ها آماده‌تر شوند و این تبعیض است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.