سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه رادیویی تایباد یکی از مهم ترین ایستگاه‌های فرستنده در کشور است

مدیر صدا و سیمای تایباد گفت: این شهرستان با داشتن ایستگاه فرستنده‌های رادیویی پرقدرت و فعال، یکی از مهمترین ایستگاه‌های فرستنده در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا جعفرزاده مدیر صدا و سیمای تایباد گفت: تایباد علاوه بر پخش برنامه‌های استانی، از طریق این ایستگاه برای کشور‌های همسایه افغانستان و تاجیکستان به مدت ۱۷ ساعت برنامه پخش می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت این شهرستان از پوشش شبکه‌های دیجیتال برخوردار هستند و یک درصد باقی مانده تجهیزات دیجیتال شخصی ندارند.

مدیر صدا و سیمای تایباد ادامه داد: این شهرستان دارای هشت ایستگاه فرستنده است که تمام مناطق شهری و روستایی را پوشش می‌دهد و همه جمعیت منطقه را در بر می‌گیرد.

جعفر زاده موقعیت مرزی تایباد و همجواری این شهرستان با کشور افغانستان را بسیار حساس دانست و بیان کرد: ایستگاه‌های فرستنده در این نقاط با جدیت و حساسیت بیشتر فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به سرقت ها در این حوزه تصریح کرد: از ابتداء امسال تا کنون تعداد چهار عدد پروژکتور، ۱۵۰ متر کابل برق، ۵۰ متر فیدر آنتن و ۲۰ کیلوگرم سیم خاردار از این مرکز سرقت شده که متاسفانه خسارت‌های مالی را در برداشته است.
 
انتهای پیام//ا.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.