سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمندسازی پلیس کرمان، گامی مهم برای پیشگیری از وقوع جرم

فرماندار کرمان گفت: اقدامات خوبی در مجموعه انتظامی کرمان در خصوص هوشمندسازی صورت گرفته و این امر توانسته، سرعت عمل و کارایی مجموعه انتظامی را به نحو مطلوبی ارتقا دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی، فرماندار کرمان در همایش تجلیل از کارکنان پلیس شهرستان کرمان، پلیس کرمان را مردم دار و مقتدر خواند و گفت: ماموران نیروی انتظامی با مسئولیت پذیری، مقتدرانه در مقابل هر گونه جرم و جنایت قد علم کرده و توانسته با گام های موثر در این راه رضایت مندی حداکثری شهروندان را کسب کند.

او با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در مجموعه انتظامی کرمان در خصوص هوشمندسازی صورت گرفته و این امر توانسته است سرعت عمل و کارایی این مجموعه را به نحو مطلوبی ارتقا دهد، تصریح کرد: حرکت برای هوشمند سازی پلیس در عرصه های مختلف در پیشگیری از جرایم نقش به سزایی دارد.

بابایی به آمادگی کامل نهادهای دولتی و تعامل با ناجا اشاره کرد و بیان داشت: در هجمه های بسیار زیاد دشمنان ایران اسلامی، تنها راه برون رفت از این شرایط همدلی و هم افزایی همه نهادها با یکدیگر است تا بتوانیم همچون گذشته از این شرایط سربلند بیرون بیاییم.

او وجود امنیت را لازمه اشتغال پایدار در جامعه خواند و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، جهش تولید جز در سایه امنیت اتفاق نخواهد افتاد و وجود امنیت برای جذب سرمایه گذاری مطمئن و در نهایت تولید اشتغال پایدار لازم و ضروری است. 

در ادامه این همایش سید مهدی طبیب زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان به رابطه متقابل امنیت و اقتصاد اشاره کرد و گفت: وجود امنیت پایدار، رونق اقتصادی ایجاد می کند و این امر کاهش فقر و در نتیجه حذف آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

او ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی را مشکلات اقتصادی دانست و افزود: زحمات پرسنل انتظامی برای پیشگیری و حفظ امنیت بسیار قابل قدردانی است و می طلبد همگان با ایفای نقش خود یاری گر پلیس در تامین امنیت باشند.

 سرهنگ محمدرضا فدا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز هفته ناجا را یادآور تلاش های شبانه روزی و حضور فعال ماموران انتظامی دانست و گفت: کارکنان انتظامی با جان فشانی در تمام طول سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و این امر جزو افتخار و سعادت نتیجه دیگری نخواهد داشت.

او نتیجه زحمات کارکنان انتظامی را کاهش جرائم در امسال عنوان کرد و افزود: کلیه همکاران در مجموعه انتظامی با عشق به نظام و میهن شجاعانه در تمامی عرصه ها آماده خدمت هستند و آنچه امروز از امنیت در جامعه وجود دارد، مرهون زحمات و ایثارگری این افراد است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.