سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشمندسازی رصد مرز‌ها در اولویت مرزبانی است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: هوشمندسازی پایش مرز‌ها و استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و اپتیکی در اولویت این فرماندهی قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در جمع خبرنگاران در بوشهر بیان کرد: مانند دیگر حوزه‌های نیروی انتظامی، مرزبانی نیز به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و با تامین اعتبارات لازم سامانه‌های جدید به کار گرفته خواهند شد.

او ادامه داد: با استفاده از حسگر‌های جدید، پایش تصویری مرز‌ها بیشتر خواهد شد و نگهبانی از مرز‌ها بهتر صورت می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: تجهیزاتی که به ناوگان مرزبانی اضافه می‌شوند به طور عمده ساخت داخل هستند.

گودرزی همچنین به افزایش ۶۸ درصدی کشف مواد مخدر در مرز‌ها اشاره کرد و گفت: در هفت ماه امسال، ۷۰ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و تریلیون‌ها ریال کالای قاچاق ضبط شده است.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیانی که قصد اخلال در امنیت و اقتصاد کشور را دارند، افزود: در این راه تعدادی از همکارانمان به شهادت رسیده‌اند و خونشان ضامن امنیت کشور شده است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: دستگیری قاچاقچیان در هفت ماه امسال، ۱۷ درصد و متجاوزان دریایی نیز ۲۳ درصد افزایش یافته است.

گودرزی با اشاره به گستردگی مرز‌ها و در عین حال تهدید‌های کشور، بیان کرد: مرزبانان با همراهی دیگر نیرو‌هایی که یاور ما هستند و مرزنشینانی که آنان را مرزیار و پشتوانه مستحکم خود می‌دانیم با چشمانی باز از مرز‌ها چه در خشکی و چه در دریا و رودخانه حراست می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.