سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وصول ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی در مازندران

۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال درآمد‌های عمومی در ۶ ماهه اول امسال در مازندران وصول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید اسماعیل هاشمی دبیر ستاد درآمد مازندران در دومین جلسه ستاد درآمد استان ، گفت: ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال  درآمد‌های عمومی در ۶ ماهه اول امسال در مازندران وصول شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۳.۱ درصدی رشد داشته است.

او افزود: مصوب درآمد‌های عمومی استان در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال  می‌باشد که در مقایسه با پارسال ۱۰.۸ درصد رشد  داشت که از این مقدار ۲۰ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال  آن سهم درآمد‌های مالیاتی و مبلغ ۳۲۱۰ میلیارد ریال  سایر درآمد‌ها است.

هاشمی گفت: عملکرد جمع درآمد‌های عمومی استان شامل درآمد‌های مالیاتی (مستقیم و غیرمستقیم) و سایر درآمد‌ها در ۶ ماهه اول امسال حدود ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال  بوده  که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹،  ۸۹.۹ درصد آن تحقق پیدا کرده و در مقایسه با پارسال معادل ۳۳.۱ درصد افزایش داشت.

او افزود: وصولی درآمد‌های مالیاتی استان شامل مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم در ۶ ماهه اول امسال به مبلغ ۱۰ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال  رسیده است که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۰۱.۵ درصد تحقق پیدا کرده و در مقایسه با مدت مشابه پارسال معادل ۳۶.۶ درصد افزایش داشته است.

دبیر ستاد درآمد مازندران گفت:یک هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال سایر درآمد‌ها در  مازندران وصول شده است که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال ۱۳۹۹ به میزان ۸۲.۴ درصد تحقق پیدا کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.