سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه بیش از ۲۱ هزار بیمار به تریاژ بیمارستان‌های سانترال خراسان شمالی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مراجعه ۲۱ هزار و ۵۶۹ بیمار در ۶ ماه نخست امسال به تریاژ بیمارستان‌های سانترال دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم بیانی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۹۰۲ بیمار در سه ماه نخست و ۱۲ هزار و ۶۶۷ بیمار در سه ماهه دوم امسال به تریاژ بیمارستان‌های سانترال مراجعه کردند.

بیانی به اقدامات مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در این مدت اشاره کرد و افزود: به منظور سرعت بخشیدن به ریپورت‌های تصویربرداری پزشک رادیولوژیست به تعداد نیاز استان تا حدی تامین و توزیع شد.


بیشتر بخوانید


او از راه اندازی و اجرای دوراپزشکی در بیمارستان‌های امام حسن (ع) بجنورد و آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان در این مدت خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر امکان درخواست مشورت از ۳ متخصص عفونی، ریه و آی سی یو به شکل دوراپزشکی فراهم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  عنوان کرد: در خصوص نتایج آزمایش‌ها و نیز پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا پرونده‌ها به شکل کاغذی و الکترونیکی الصاق شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.