سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال اصفهان از پویش آماده باش

با توجه به ضرورت انجام فعالیت‌های ورزشی و تحرک در جامعه، متولیان ورزش همگانی با استفاده از بستر‌های موجود در فضای مجازی به ترغیب مردم برای انجام تمرینات ورزشی پرداختند.

الهام مشکل گشا نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: به دلیل نقش موثری که ورزش در پیشگیری از بیماری‌ها از جمله کرونا دارد و از طرفی مردم به دلیل شرایط موجود وقت بیشتری برای حضور در فضای مجازی دارند، تصمیم گرفتیم تا به شکلی جدید بستری را فراهم کنیم و ورزش را به خانه‌های مردم ببریم.

او افزود: در دوماه گذشته پویشی تحت عنوان پویش آماده باش در حوزه‌های مختلف عملی، آموزشی و انگیزشی راه اندازی شد که بیش از ۳۰۰ محتوا شامل لایو‌های اینستاگرام، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، ویدیو‌های آموزشی، چالش‌های رقابتی و ... در این طرح ارائه شد به این وسیله می‌توان گامی موثر در افزایش مشارکت مردم در این حوزه برداشت که در نهایت به هدف اصلی ما یعنی داشتن شهر و ایرانی فعال می‌انجامد.

نایب رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان با اشاره به استقبال ویژه مردم از تمرین با استفاده از فضای مجازی در منازل اذعان کرد: بیش از ۲۰۰ طرح نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی اغاز شد که غالب این طرح‌ها در فضای مجازی و تعداد محدودی از آن در فضای باز برگزار شد که همه این طرح‌ها درعناوین مختلف مردم را به انجام تمرینات ورزشی ترغیب کرده که یکی از آن‌ها طرح آوای ورزش در همسایگی بود. در این طرح هدف ما این بود که افراد برای انجام تمرینات ورزشی مجبور به طی کردن مسافت‌های زیادی نباشند و بتوانند از بام‌های منازل خود همگام با مربیان به فعالیت بپردازند.

او افزود: اجرای برنامه‌هایی همچون پیاده روی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، چالش‌های دعوت کاربران به ورزش در فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته بود.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.