سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران مطرح کرد؛

آمادگی ۹۰ درصدی تهران برای فصل سرما و بارش/ لایروبی ۵۰۰ کیلومتر کانال در پایتخت

درجاتی گفت: استان تهران برای مقابله با فصل سرما و بارش‌ها بالای ۹۰ درصد آمادگی دارد.

منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات مدیریت بحران استان تهران در فصل سرما اظهار کرد: با توجه به وقایع سال گذشته که کل کشور را غافلگیری کرده و خسارات سنگینی نیز در بر داشت، به همین دلیل امسال مهیاتر و آماده‌تر به استقبال فصل پاییز و سرما خواهیم رفت.

وی بیان کرد: برای بارش و سرما در سال جاری باید دو کار در سطح شهر و شهر‌ستان‌های استان تهران صورت می‌گرفت که بنا بر همین موضوع=، جلسات هماهنگی آمادگی در این باره برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که برای آمادگی و مقابله با فصل سرما و بارش انجام دادیم می‌توان گفت، استان تهران برای مقابله با این رویکرد حدود ۹۰ درصد آمادگی دارد.

درجاتی با اشاره به اینکه برای آمادگی در برابر بارش‌ها، لایروبی سراسری انجام شده است، گفت: در سطح شهر تهران ۵۰۰ کیلومتر کانال و انهار و در سایر شهر‌های استان هم تمامی کانال‌ها و مسیل‌ها و رود دره‌ها توسط شهرداری‌ها و شرکت آب منطقه‌ای استان لایروبی شده اند.

وی درباره اقدامات مدیریت بحران برای فصل سرما، تصریح کرد: شهرداری، راهداری، هلال احمر، اورژانس مکلف شدند تا برنامه‌ها و امکانات خود را اعلام کنند و اقدامات لازم را زودتر از زمان موعد انجام دهند و همچنین ناوگان مربوط به بهسازی و تجهیزات لازم عملیاتی تکمیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: سال گذشته از ۳۱ استان کشور، ۲۱ استان متأثر از سیلاب شدند، به همین دلیل ما به همه جنبه‌های آن توجه کردیم، تا بتوانیم این مشکلات را تا حدود بالایی برای امسال مدیریت و مرتفع کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.