سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یکهزار خانوار سرکشتی دلفان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند

فرماندار دلفان گفت: مقدمات تجهیز سایت «سرکشتی» شهرستان به اینترنت پرسرعت فراهم شده است و حدود یکهزار و ۲۰۰ خانوار این منطقه کم برخوردار به زودی از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان اظهار کرد: نصب و راه اندازی دستگاه دیزل ژنراتور با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان و عملیات فنی پهنای باند در منطقه سرکشتی دلفان انجام شده است و حدود یکهزار و ۲۰۰ خانوار این منطقه کم برخوردار به زودی از این خدمت بهره‌مند می‌شوند.

او اظهار داشت: با اتمام تجهیز سایت سرکشتی و تجهیز آن به فناوری نسل چهارم، قطع ارتباط این منطقه و کاکاوند در مواقع برفی و بارانی به حداقل می‌رسد و مشکل ارتباطی مردم کاهش خواهد یافت.

فرماندار دلفان ادامه داد: بعد از نصب فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه روی بیشتر دکل‌های مخابراتی مناطق روستایی شهرستان، به زودی سایت‌های ظفرآباد، تنگه گاوشمار، مختارآباد و چشمه‌خانی کاکاوند نیز به نسل سوم مجهز می‌شوند.

بهمنی اضافه کرد: یکی از مشکلات ایستگاه‌های مخابراتی، سرقت تجهیزات است به نحوی که در طول یک ماه، برخی تجهیزات سایت‌های سرگویژه، بوربور و چشمه‌خانی کاکاوند سه بار به سرقت رفته است و همین امر توسعه طرح‌های مربوط را با کندی مواجه می‌کند.

انتهای پیام/ر

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.