سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۳۰ مهر؛

عکس جالب دیده نشده از صداپیشه جنابخان/ تغییرات عجیب حامد آهنگی پس از ۸ ماه

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

محمد بحرانی، بازیگر و صداپیشه شناخته شده، تصویر جالبی از دوران کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار موسیقی ایرانی با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش روز خوشی را برای مخاطبان آرزو کرد.

 

اسماعیل خلج، نمایشنامه نویس و بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

 

حامد آهنگی، استندآپ کمدین معروف و محبوب ایرانی، تصویر ساختگی طنز و جالبی از خود را به همراه نوشته‌ای در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

سید علی صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با پشت سر گذاشتن آخرین روز از ماه مهر، استوری زیر را در صفحه‌اش منتشر کرد.

 

باربد بابایی، مجری برنامه‌های تلویزیونی، با انتشار تصویری از یک اسکناس ده تومانی، از خاطرات دوران کودکی یاد کرد.

 

ملیکا شریفی نیا، هنرپیشه سینما و تلویزیون، تصویری از خود در سریال «نجلا» که شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‎شود را به اشتراک گذاشت.

 

پدرام کریمی، مجری برنامه‌های تلویزیونی با کنایه به افزایش بی حساب و کتاب قیمت دلار در کشور، استوری زیر را در صفحه‌اش منتشر کرد.

 

 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
خب ؟
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
کاش اینستاگرام گردی میکردین و فقط سلبریتی بازی نمیکردین،این همه مطالب جالب داخل تلگرام این سلبریتی های یک لیبریتی نیم لیتری چیه مطلب ازشون میگذارین که فلانی چی گفت چی نگفت، مگه چقدر اینا سواد دارن که صحبتاشون یا کارهاشون مهم باشه؟این که تو تی وی چهره شده باشن بازیگر خوبی هستند ولی لزوما در همه ی زمینه ها که صاحب نظر نیستند! شما با نمایش صحبت های نیم قرونیشون، کمک به بیشتر دیده شدنشون میکنید!