سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم ما به دنبال رئیس جمهوری کارآمد هستند

دبیرکل حزب سبز گفت: مردم ما به دنبال این هستند که در انتخابات به شخصی رای دهند که تیم قوی و عقبه سیاسی مناسب داشته باشد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و اعلام آمادگی برخی افراد سیاسی برای شرکت و نامزد شدن اظهار کرد: با توجه به نقشی که قانون در شرایط انتخابات دارد، ما همیشه شاهد این موضوع هستیم که تعداد زیادی از  افراد سیاسی ثبت نام می‌کنند که طبیعتا مشکلی برای شورای نگهبان از جهت تایید صلاحیت ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: اگر رقابت انتخاباتی میان جناح‌های مختلف باشد ما شاهد حضور چندین نامزد انتخاباتی هستیم، اما رقبا باید افرادی باشند که برنامه اصولی داشته باشند و از همه مهم‌تر دولت خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند.

دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: مردم ما از مرحله فرد محوری عبور کردند و در حال حاضر دنبال این هستند که به شخصی رای دهند که تیم قوی و عقبه سیاسی مناسب در گذشته داشته باشد، زیرا ما به دنبال رئیس جمهوری کارآمد هستيم .


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۲۱:۴۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
گشتم نبود // نگرد نیست
منصور
۲۱:۴۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
پول نفت هم برای سلاح // و فلسطین و لبنان و سوریه و یمن // الی ماشا ا....
منصور
۲۱:۴۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
دبیرکل جان //اگه ادرس را بلد نیستی ادرس اشتباه به مردم نده // اوضاع اقتصادی مملکت نه ربطی به رییس جمهور داره نه ربطی به مجلس و وکلای ان // سیاستهای اقتصادی مملکت ریل گذاری شده // و هیچکس قدرت مانور خارج از این ریل را نداره // پول حاصل از مالیات // خصوصی سازی // حامل های انرزی و قبض اب و برق وگازو جرایم دیگر