سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام کریمی تبار گفت: نیروی انتظامی متولی امنیت و نظم اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مرزبانی و یگان ویژه استان ایلام حضور یافته بود گفت: در زندگی ، انسان به امنیت به عنوان مهمترین مولفه نیاز دارد و در زندگی اجتماعی نیز نظم از ضروریات است.

او به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: در بحث امنیت استان با توجه به اینکه مرز گسترده‌ای داریم ، مرز به راحتی توسط جان برکفان نیروی انتظامی و مرزبانی بدون هیچ گونه ناامنی حراست می‌شود و این قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیرو‌های مسلح است ، اظهار کرد: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می‌کند.

او به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف و وظیفه همگانی است، اما انتظار مردم این است که نیروی انتظامی در این صحنه حساس نیز بیش از پیش حضور فعال و مستمر داشته باشد.

کریمی تبار بیان کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کرده و عرصه را بر هنجارشکنان تنگ کند.

او به اجرای موفق طرح ناظر اشاره کرد و ادامه داد: طرح ناظر یک طرح موفق و تاثیرگذار در جامعه بوده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.