سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دستگاه حفاری ۴۶ فتح:

مجموعه شرکت ملی حفاری ایران یک خانواده بزرگ و صمیمی است

اسکندری گفت: شرکت ملی حفاری ایران یک خانواده بزرگ و صمیمی است که برای سربلندی کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، البرز اسکندری رئیس دستگاه حفاری ۴۶ فتح شرکت ملی حفاری ایران که حدود ۳۰ سال در بخش‌های عملیاتی این شرکت استخوان خرد کرده و صاحب تجارب گرانسنگ است، گفت: در جمع این خانواده ارتباطات نزدیک و کار‌ها با رفاقت، دوستی، حمیت سازمانی، انتقال دانش و تجربه صورت می‌پذیرد.

او عشق و علاقه وافر میان کارکنان در سطوح مختلف را مثل زدنی توصیف کرد و افزود: با توجه به شرایط اقماری به معنای ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت، در واقع هر یک از کارکنان حداقل ۱۵ سال از دوره کاری را در کنار هم سپری می‌کنند و این استدلال خوبی در توجیه روابط عمیق دوستی میان کارکنان این مجموعه و در یک نگاه خانواده منسجم با درک متقابل و تعامل و همیاری در برابر مشکلات یکدیگر است.

اسکندری که سوابق کار بر روی دستگاه‌های حفاری ۴۴، ۵۹، ۴۷ و ۵۰ موسوم به فتح که به دستگاه‌های تمام برقی حفاری اتلاق می‌شود و دستگاه حفاری مکانیکی ۱۶ قدر را دارد، اظهار کرد: در ۳۰ سال خدمت در صنعت حفاری به عنوان دانش آموخته مرکز تکنولوژی حفاری شرکت در حفر چاه‌های توسعه‌ای و تعمیری در گستره مناطق نفتخیز جنوب مشارکت داشته است.

رئیس دستگاه حفاری ۴۶ فتح شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت: کار و تلاش کارکنان این شرکت در چهار دهه گذشته در سخت‌ترین شرایط، و توفیقات روز افزون آن گویای علاقه مندی، روابط دوستانه و روحیه همکاری و تعاون میان تمامی کارکنان در حوزه‌های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی و علی الخصوص نیرو‌های اقماری می‌باشد.

دستگاه حفاری ۴۶ فتح از شمار دستگاه‌های حفاری روز آمد شرکت ملی حفاری ایران است که از سال ۱۳۷۸ به ناوگان شرکت پیوست و حفاری ۵۵ حلقه چاه‌های نفت و گاز و به طور عمده توسعه‌ای به متراژ افزون بر ۱۸۲ هزار متر را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.