سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند

صبح امروز در حکمی از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رضا مردانی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد منصوب شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،آیین تکریم و معارفه مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با حضور زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و غیاثی مدیرکل محترم امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این آیین با حکمی از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی رضا مردانی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد منصوب شد.

مردانی  سوابقی همچون معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و تصدی مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی خرمشهر را در کارنامه خود دارد.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: فرهنگ و هنر به عنوان بستر و زيربنای توسعه، می تواند موجبات رشد و بالندگی ساير حوزه های توسعه را فراهم آورد و توفيق آن را تضمين كند.

او افزود: خرمشهر در حوزه فرهنگ و تمدن  دارای قدمت و پیشنیه غنی بوده بنابراین فعالیت های فرهنگی در این شهرالزامات خاص خود را دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: بسط و گسترش فعاليت ها و برنامه های هنری به منظور بهره مندی گروه های وسيعی از مردم از مواهب هنر، مستلزم اتخاذ سياست ها و تدابيری است كه بتواند موجبات رشد و بالندگی و شادابی جامعه را فراهم نمايد.

در ادامه نیز با اهدای لوح تقدیری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همایون قنواتی ،مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

همچنین در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط مستقیمی با کاراندیش معاونت محترم حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.