سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران:

ورزشگاه وطنی برای میزبانی بازی‌های نساجی ترمیم می‌شود

ایزد سیف الله پور درباره وضعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر برای میزبانی از بازی‌های این تیم در لیگ بیستم فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی این تیم شمالی در کیش اظهار کرد: اردوی خوبی بود. در این اردو با تیم‌های فوتبال منتخب کیش و گل گهر سیرجان بازی کردیم و تیم ما محک جدی برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال خورد.  

سیف الله پور درباره اینکه تیم فوتبال نساجی در کدام ورزشگاه به مصاف حریفان می‌رود، گفت: کار‌های ترمیم چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر با دستور استاندار و رنگرز مدیرکل ورزش  استان مازندران صورت می‌گیرد  تا بازی‌های تیم ما در نیم فصل اول لیگ بیستم در این ورزشگاه برگزار شود. می‌کنیم  که در ورزشگاه وطنی قائمشهر بازی کنیم، چون استادیوم اصلی ما است، اما مسئولان ورزش هم باید همت کنند تا هر چه سریعتر چمن طبیعی برای این ورزشگاه کاشته شود.  

قائم مقام نساجی قائمشهر درباره اینکه سازمان لیگ برتر با برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه وطنی موافقت کرده است یا خیر، بیان کرد: سازمان لیگ اعلام کرده در صورت ترمیم ورزشگاه وطنی می‌توانیم بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کنیم. مسئولان ورزش استان مازندران اقدامات لازم  را انجام می‌دهند  تا بدون  مشکلی در این ورزشگاه به مصاف حریفان برویم.  

لیست نساجی با جذب ۲ بازیکن تکمیل می شود 

سیف الله پور درباره وضعیت نقل و انتقالاتی نساجی مازندران بیان کرد: تیم ما با جذب یکی -  ۲ بازیکن دیگر برای فصل بعد بسته می‌شود.  ما بازیکنان زیادی را از دست داده ایم اما در نهایت توانستیم جایگزین های خوبی به خدمت بگیریم. 

او در پایان گفت: طبق برنامه تیم ما امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم هوادار می‌رود و بعد از آن راهی مشهد می‌شویم تا قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال روز شنبه هفته آینده هم با تیم شهر خودرو بازی کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.