سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد;

ارائه خدمات مضاعف پلیس مهاجرت و گذرنامه ایلام به مناسبت هفته ناجا

سرهنگ جمشید پور از ارائه خدمات مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان ایلام از آغاز هفته ناجا خبر داد و گفت: این خدمات به صورت مستمر و تا پایان هفته ناجا به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی جمشید پور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام با اشاره به فعالیت پلیس اداره گذرنامه استان ایلام و بیان بخشی از خدمات ارائه شده پلیس در هفته ناجا، گفت: اخذ مدارک، ثبت در دبیرخانه، رفع نواقص، صدور گذرنامه، ارائه خدمات به مراجعان حضوری، رسیدگی به پرونده‌های مخدوش، انجام استعلام و رسیدگی به امور دانشجویان و ... از جمله خدماتی است که در این ایام به شهروندان ارائه خواهد شد.

او با اشاره به افزایش ارائه خدمات مضاعف نسبت به روز‌های عادی در این ایام، اظهار کرد: این خدمات از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ به عموم شهروندان ارائه خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام، با اظهار امیدواری در خصوص ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان، مطرح کرد: این خدمات به صورت روزانه در مراکز دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی و ادارات مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.