سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴ هزار بسته غذایی در مرحله دوم کمک مومنانه هلال احمر فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: در مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه جمعیت هلال احمر استان فارس، ۴ هزار سبد غذایی همزمان با میلاد پیامبر (ص) توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی با اشاره به بیان اینکه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام صادق (ع) مرحله دوم نقش‌آفرینی جمعیت هلال احمر فارس در رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا هلال احمر وظایف آموزشی، پیشگیرانه و امدادی را نظیر آموزش مجازی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های تب سنجی در ورودی شهر‌ها را در دستور کار داشته است.

او با اشاره به فعالیت‌های حمایتی هلال احمر استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، گفت: از ابتدای اسفندماه ۹۸ جمعیت هلال احمر استان فارس با پویش «دست یار» فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده که همچنان نیز ادامه دارد و در قالب این پویش ۱۲ هزار سبد حمایتی اعم از غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار و پوشاک تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه هلال احمر استان نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را به نیازمندان ارائه داد که در مرحله نخست در ماه رمضان هزار سبد به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

درویشی با اشاره به آغاز مرحله دوم آن در جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه ۴ هزار سبد غذایی آماده شده به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان که در مجموع ۱۲ میلیارد ریال می‌شود.

او با بیان اینکه این بسته‌های غذایی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود، تصریح کرد: هر سبد شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ بسته ماکارونی، ۲ بطری روغن مایع، یک قوطی رب گوجه، یک بسته چای ۵۰۰ گرمی، یک بسته قند ۹۰۰ گرمی و یک بسته عدس ۹۰۰ گرمی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: این بسته‌ها در قالب‌های همسان و ممهور به لوگوی هلال احمر تحت عنوان رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به صورت همزمان توسط ۲۶ شعبه استانی هلال احمر استان فارس بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.