سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۴ درصدی تردد در جاده‌های مازندران

تردد خودرو‌ها در تعطیلات پایانی ماه صفر در مازندران، ۱۴ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن هاشمی رییس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تردد خودرو‌ها در تعطیلات پایانی ماه صفر، از ۲۳ مهرماه تا ۲۷ مهرماه امسال در مقایسه با میانگین تردد روزانه مهرماه حدود ۱۴ درصد کاهش داشت.

او افزود: بررسی میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور نیز نشان دهنده کاهش حدوداً ۵/۵ درصد تردد در مقایسه با میانگین تردد روزانه در روز‌های قبل از تعطیلات است.

هاشمی در ادامه مهمترین دلیل کاهش تردد‌ها در ایام تعطیلات را محدودیت‌های تردد اعمال شده در ورود و خروج از مازندران و تهران ذکر کرد.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:تردد در محور‌های داخلی استان نیز کاهشی در حدود ۱۵ درصد را تجربه کرده که نشان از همکاری مردم مازندران در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری بوده است.

او افزود: بیش از ۲۳ هزار تردد در این مدت در محور‌های هراز و سوادکوه تردد به ثبت رسیده که این میزان نماینگر این است که هر کدام از این محور‌ها حدود ۱۸ درصد از تردد‌های محور‌های مواصلاتی را به خود اختصاص داده اند.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:محور کندوان نیز در این مدت شاهد بیش از ۱۶ هزار تردد بوده است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.