سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوهای انتخابی المپیک مسابقات کمباین در زنجان

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی المپیک مسابقات کامباین (زنان و مردان) از امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رکابی رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی مسابقات سرعت ساحلی مردان از امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه لغایت یکم آبان ماه به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان در مجموعه ورزشی انقلاب بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

رکابی افزود: اردوی انتخابی المپیک مسابقات کامباین بخش مردان با حضور ۲۱ نفر برگزار خواهد شد که در بین شرکت کنندگان ۴ نفر از زنجان حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: بخش بانوان این رشته با حضور ۸ نفر برگزار خواهد شد که در این بین ۲ نفر از زنجان حضور دارند.

رکابی گفت: اردوی انتخابی مسابقات سرعت ساحلی با حضور ۲۴ نفر برگزار خواهد شد که ۸ نفر از زنجان در بین رقابت کنندگان در این رشته حضور دارند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان افزود: برپایی این مسابقات با رعایت بسیار سخت گیرانه دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود و در این زمینه برنامه ریز‌های مختلفی از لحظه ورود ورزشکاران به زنجان و محل اقامت تا محل برگزاری رقابت‌ها انجام شده است.

 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.