سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه مدارس شهری و روستایی آذربایجان شرقی به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت:تا پایان سال جاری همه مدارس شهری و روستایی استان که امکان ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در آن‌ها وجود دارد، به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی  با بیان جزییات مربوط به پروزه هوشمند سازی مدارس در شهرستان بناب گفت:طی اقدامات صورت گرفته در شهرستان بناب، سرویس‌های اینترنت ADSL به همراه مودم و یا بدون مودم به ۶۳ مدرسه روستایی و ۵۷ مدرسه شهری در این شهرستان که تاکنون فاقد سرویس اینترانت یا سرویس ADSL بودند، بصورت ۲ سال اتصال رایگان داده شده است.

او افزود:سرویس اینترنت ADSL بدون مودم به مدرسه‌های روستایی و شهری شهرستان بناب که قبلا دارای سرویس‌هایی مانند ADSL یا اینترانت به همراه مودم بوده اند، اعطا شده است و سرویس قبلی آن‌ها به توپولوژی مورد نظر تعریف شده و ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

او گفت: این سرویس در چهار مدرسه روستایی در شهرستان بناب که فاقد امکان ADSL بوده اند و دارای پوشش یکی از اپراتور‌های همراه اول یا ایرانسل بوده اند، برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی افزود: سرویس مودم‌های وب در یک مدرسه روستائی بناب که دارای پوشش‌های وب بوده به همراه ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.