سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

روند ابتلا به کرونا در بوشهر ثابت است/ ورود محموله انسولین به زودی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید: روند ابتلا به کرونا در این استان ثابت شده اما شرایط شکننده است و با کمترین بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی، روند افزایشی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان می‌کند: ۶ شهرستان استان قرمز، دو شهرستان نارنجی و  دو شهرستان در شرایط زرد هستند و محدودیت‌هایی برای دومین هفته پیاپی در استان اعمال شده به طوری که کلاس‌های حضوری مدارس تعطیل هستند.

او ادامه می‌دهد: پیشنهاد محدودیت ورود مسافر به استان را دادیم که استاندار موافقت کرد و دستور داد در این مورد با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان می‌کند: با توجه به آب و هوای استان که از این به بعد برای سایر استان‌ها مطلوب خواهد بود به طور حتم شاهد ورود مسافران خواهیم بود در حالی که اکنون هرگونه جابه‌جایی جمعیتی خطرناک است و اگر آخر هفته‌ها محدودیت آمد و شد به استان اتفاق بیفتد، خطر کمتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


کشمیری به برگزاری مراسم شادی و عروسی هم اشاره و تاکید می‌کند که در این مراسم، محدودیت‌های خاصی باید قائل شوند به خصوص در زمینه تعداد شرکت کننده‌ها و رعایت فاصله‌ها و دیگر ضوابط بهداشتی.

او معتقد است در شرایط شکننده‌ای قرار داریم اگر چه روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر مانند بسیاری از استان‌ها به صورت فزاینده در حال افزایش نیست، و روند ثابت و یکسان است اما هر لحظه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رها کنیم این استان هم می‌تواند به استانی خطرناک از لحاظ شرایط ابتلا تبدیل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره کمبود یک قلم انسولین هم وعده توزیع آن را در هفته آینده می‌دهد و می‌گوید: دومین محموله واکسن آنفلوانزا نیز همین روزها به استان می‌رسد و اول به گروه‌‌های هدف تعلق می‌گیرد و بعد در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.