سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

آگاهسازی وبینش افزایی شهروندان

سرهنگ عزیز زاده گفت:آگاهسازی وبینش افزایی شهروندان عامل بسیار مهمی درکاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام ضمن تبریک هفته ناجا به سبز پوشان همیشه بیدارکه امنیت وآرامش جامعه را فراهم می‌کنند، گفت: آسیب‌های اجتماعی به دسته‌ای از نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های رفتاری افراد یک جامعه چه بصورت فردی و یا جمعی اطلاق شده که ریشه در بی نظمی ها، کژ کارکردی‌های پدیده‌های اجتماعی و پیامد‌های نامطلوب آن‌ها دارد.

سرهنگ عزیز زاده آسیب‌های اجتماهی را شامل آسیب‌های اجتماعی خانواده، زنان، طلاق، جوانان، اعتیاد، اینترنت و دانش آموزان دانست و بیان کرد:بایستی با آموزش‌های همگانی سعی در کاهش هرچه بیشتر این آسیب‌ها کنیم.

جانشین انتظامی استان ایلام یکی از بزرگترین مشکلات حال حاضر جامعه را مسئله اعتیاد عنوان کرد و افزود: در این راه خانواده‌ها بیشترین وظیفه را در مراقبت از فرزندان خود دارند و نباید فقط به امید دستگاه‌های نظارتی همچون نیروی انتظامی باشند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خانواده‌ها باید نسبت به گزینش دوست برای فرزندان خود نظارت و حساسیت زیادی داشته باشند، زیرا در نوجوانی، گروه همسالان بیشترین تاثیر را بر همدیگر دارند.

وی به نقش آموزشی و نظارتی مدارس وخانواده‌ها بر دانش آموزان اشاره داشت و عنوان کرد: خانواده‌ها ومدارس نقش عمده‌ای در پیشگیری وگرایش افراد به موادمخدر دارند ودر این زمینه با همکاری نیروی انتظامی اقدامات آموزشی وهدفمندی را در سطح مدار انجام گرفته است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.