سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۷۵ درصدی گازرسانی به روستا‌های کوهپایه‌ای بابل

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پیشرفت ۷۵ درصدی گازرسانی به سیزده روستای کوهپایه‌ای بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به روستا‌های کوهستانی شهرستان بابل، گفت: عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان بابل در مجموع با ۴۱ کیلومتر شبکه، در حال اجراست و این پروژه تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شرایط سخت مسیر عملیات، اجرای کار مشکل‌تر و کندتر است، بنابراین به ‌منظور پیشبرد این پروژه، راهکار‌های پیشرفت پروژه ارزیابی و پیشنهاد‌های مؤثری ارائه شده است.

احمدپور گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه که بی‌شک در چند ماه آینده با ورود به ایام سرد سال و بارش برف و باران، فرآیند اجرای پروژه مشکل خواهد شد، به شرکت مجری تأکید شده با افزایش اکیپ‌های اجرایی تلاش شود پیش از فصل سرما لوله‌گذاری مسیر به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: توسعه گازرسانی به روستا‌های استان طوری برنامه‌ریزی شده است که مناطق کم برخوردار با شتاب بیشتری از این نعمت بهره‌مند می‌شوند تا توازن در مقدار بهره‌مندی خانوار‌های استان از گاز طبیعی برقرار شود.

او با تأکید بر برقراری عدالت در توسعه گازرسانی در استان، گفت: عملیات گازرسانی هم‌اکنون در ۲۱۳ روستای مازندران تداوم دارد.

احمدپور افزود: پیشرفت خوبی در گازرسانی به مناطق بی‌بهره از گاز طبیعی در سال‌های گذشته انجام شده و اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که ضریب نفوذ گاز طبیعی میان خانوار روستایی به ۹۹.۴ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران بر صرفه‌جویی در توسعه گازرسانی به مناطق محروم از گاز طبیعی تأکید کرد و گفت: امیدوارم مردم با مسئولیت‌پذیری بیشتر در زمینه استفاده از گاز طبیعی زمینه را برای رساندن این نعمت طبیعی به مناطق کم برخوردار فراهم کنند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.