سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویری از شهید محمدی در مراسم عزاداری امام حسین

تصاویری از حضور شهید محمدی پاسدار بسیجی که مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفت، در مراسم عزاداری امام حسین (ع) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دیروز حوالی ساعت ۱۹ حین درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

براساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد.

به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد کردند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می‌کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

در ادامه فیلم و تصاویری از حضور شهید محمدی، "شهید امر به معروف و نهی از منکر" را در مراسم عزاداری امام حسین می‌بینید.

 

 

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۱:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
درود بر غیرت و شرافت و شجاعت و عزت خردمند بصیر صدیق شهید محمد محمدی برادر گرانقدر و گرامی عزیز و بزرگوار شاد باد روح بلند و ملکوتیش شاد باد و هم جوار و همنشین حضرت اربابمان اباعبدالله الحسین ع باد .
برای شادی روح مطهر شهید رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات .
والسلام و صلوات التماس دعا .