سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالملک بدرالدین: در غرب اجازه توهین به خدا و پیغمبر را دارید، اما به صهیونیست‌ها نمی‌توانید اهانت کنید

رهبر انصارالله یمن با انتقاد از اتفاقات اخیر، گفت در غرب به شما اجازه توهین به خدا و پیغمبر را می‌دهند، اما حق ندارید به صهیونیست‌ها اهانت کنید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز در سخنانی با انتقاد از اتفاقات اخیر فرانسه گفت: در غرب به شما اجازه داده می‌شود تا به اسلام و پیامبران توهین کرده و با مشرکشدن، به خداوند نیز توهین کنید؛ اما اجازه ندارید تا به یهودیان صهیونیست توهین کرده و با آن‌ها خصومت ورزید.

رهبر انصارالله یمن در ادامه سخنان خود گفت: در فرانسه انتقاد از یهودیان صهیونیست ممنوع است؛ همچنانکه ایجاد تردید در هولوکاست، هر چه قدر هم که شواهد و مدارک ارائه شود ممنوع است و (فرد خاطی) به دادگاه کشانده می‌شود.

او در ادامه افزود: تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و فرانسه و کشور‌های غربی، نخستین کسانی بوده اند که در کنار تکفیری‌ها برای حمله به مسلمانان ایستاده اند.

او همچنین گفت: آمریکا و هم پیمانان آن‌ها برای حمایت از تکفیری‌ها در سوریه، یمن و کشور‌های دیگر مداخله کردند؛ چرا که آن‌ها از تخریب چهره اسلام بهره می‌بردند. تکفیری‌ها ساخت دست آمریکا آمریکا و دستگاه‌های اطلاعاتی غربی از جمله فرانسه هستند که این دولت‌ها از آن‌ها مراقبت و حمایت می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: «در تمدن غرب ذره‌ای رحم وجود ندارد. آن‌ها جوامع بشری را لگدمال می‌کنند، آزادی مردم مصادره می‌کنند، ثروت آن‌ها را می‌دزدند و سرزمین آن‌ها را اشغال می‌کنند سپس می‌آیند و از حقوق بشر سخن می‌گویند».

 عبدالملک الحوثی در ادامه با طرح این پرسش که آیا غربی‌ها به حقوق بشر در یمن، فلسطین و دیگر کشور‌های عربی و اسلامی احترام گذشته‌اند یا خیر، گفت: «ترامپ به خود می‌بالد که آماده است سرزمین‌های عربی را به دشمن بد‌دهد و آن‌ها را مصادره کند همانگونه که در جولان سوریه انجام داد. این چه تمدنی است؟!».

رهبر انصارالله یمن افزود که در غرب زمینه را برای فساد آماده می‌کنند و با عنوان آزادی می‌آیند تا به پیامبر اکرم اسلام (ص) اهانت کنند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امت اسلامی به مثابه طرحی برای آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها قرار دهد، تأکید کرد: «نبایستی طرح‌هایی را که هدف آن به بردگی کشاندن و جدا کردن ما از اندیشه و هویت ایمانی ماست، بپذیریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۰:۳۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
احسنت جناب عبدالملک بدرالدین عزیز سخنان شما الهام گرفته شده از متن آیات کتاب الله کریم است و بدانید که سنت الهی بر این است که شما و رزمندگان غیور یمنی بر دشمنان نصرت و ظفر یابید و خداوند در وعده خودش خلف نمیکند..........................
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
آفرین درست گفتید
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
واقعا چ حرف حقی ...