سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان خبر داد:

محکومیت ۸ میلیارد ریالی برای قاچاقچی ارز در کردستان

حسینی گفت: فردی که اقدام به قاچاق ۴۰ هزار دلار و مقادیری داروی دامی کرده بود به پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

سید نجیم حسینی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگهی شهرستان سروآباد پس از بازرسی ازیک دستگاه خودرو اتوبوس موفق شدند ۴۰ هزار دلار آمریکایی و مقادیری داروی دامی نئوسین را کشف نمایند که فاقد مدارک قانونی جهت نگهداری و حمل بودند.

او افزود: بانک مرکزی ارزش ارز‌های کشف شده را بیش از ۸ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال برآورد کرد واز سویی دیگر ارزش دارو‌های دامی نیز بیش از ۲۱ میلیون ریال تعیین گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان سروآباد و با توجه به اقرار متهم و قاچاق بودن دارو‌های کشف شده، علاوه بر ضبط دلار‌ها و دارو‌های کشف شده متهم به پرداخت مبلغ ۸ میلیاردو ۲۴۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه شعبه در خصوص ضبط خودرو با تکلیفی مواجه نبوده، خودرو به مالک اصلی بازگردانده شد.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت: از آنجائیکه حمل و نگهداری ۱۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها بلامانع است حکم به استرداد مبلغ مذکور به متهم داده شد.

حسینی در پایان تصریح کرد: حکم صادره اجرا و با پرداخت جزای نقدی پرونده مختومه گردید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.