سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت بسیار خوبی در کرمانشاه حاکم است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : امنیت بسیار خوبی هم اکنون در استان مرزی کرمانشاه با تلاش و همراهی نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و پلیس حاکم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سبزقامتان نیروی انتظامی در سراسر کشور که در دفاع از امنیت کشور شب و روز نمی‌شناسند، گفت : ملت ایران اسلامی قدردان زخمات تمام تلاشگرانی هستند که شبانه‌روز برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

او گفت : خوشبختانه کرمانشاه با وجود آسیب‌های بالای اجتماعی که تاثیرگذار بر ناامنی است با تلاش نیرو‌های انتظامی، نظامی، ارتش، سپاه، بسیج، مرزبانی و اطلاعات، امنیت خوبی دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: نهادهای، اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و پلیس در استان کرمانشاه بسیار همراه و همصدا و همگرا هستند و این نقطه قوت است.

حیدری ادامه داد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن و مولفه‌های اجتماعی اثرگذار بر مرز‌ها و آسیب‌های اجتماعی بالا نسبت به سایر استان‌ها، اما امنیت خوبی دارد.

او افزود: هرگونه تحرک دشمن در پشت مرز، مرز‌ها و داخل استان توسط نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی رصد می‌شود و این جای سپاسگزاری از تک تک افرادی است که در ایجاد امنیت نقش دارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.