سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بیش از ۴ میلیارد تومانی زنجانی‌ها در طرح مودت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: خیرین زنجانی ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در قالب طرح "مودت" مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح "مودت" به‌منظور تسریع بازسازی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: طرح "مودت" توسط هیئت امناء و امین بقاع متبرکه به‌منظور شناساندن اهداف، نیاز‌های مالی، معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

او ادامه داد: مشارکت در طرح "مودت" به‌صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوار کشی، ساخت گنبد و گل دسته انجام می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به وجود نزدیک به ۲ هزار امامزاده و مسجد در استان زنجان گفت: پارسال فقط ۱۶۰ میلیون تومان بودجه برای بازسازی این اماکن مقدس در نظر گرفته شده بود که بودجه کمی بود.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه بودجه اختصاص یافته با اولویت بندی در راستای بازسازی مساجد و بقاع متبرکه هزینه می‌شود، گفت: در همین راستا طرح "مودت" نیز اجرایی می‌شود تا از ظرفیت خیرین در این بخش استفاده شود.
 
او تصریح کرد: در همین راستا سال قبل ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در طرح مودت مشارکت شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم استان زنجان در قالب طرح "مودت" گفت: می توان گفت نیمی از هزینه‌های مربوط به ساخت آستان مقدس امامزادگان و بازسازی آن‌ها در قالب طرح "مودت" و با مشارکت مردم محقق می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.