سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل انجمن مردم‌نهاد خراسان شمالی با هدف توسعه گردشگری

معاون میراث‌فرهنگی خراسان شمالی از تشکیل انجمن مردم‌نهاد استان با هدف توجه به موضوعات مدیریت شهری، معماری و شهرسازی، میراث و هویت شهری، حقوق شهروندی و مطالبه‌گری به‌منظور ارتقاء کیفیت محیط شهری و ایجاد فضا‌های سرزنده گردشگری و پویایی اقتصاد شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی مستوفیان معاون میراث‌فرهنگی خراسان شمالی  گفت : با تصویب شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد استانداری خراسان شمالی، با تشکیل انجمن مردم‌نهاد راهوان شهر آرمانی در استان موافقت شد.

او از برگزاری نخستین جلسه این انجمن خبر داد و گفت : موضوعات شهرسازی، معماری، مدیریت شهری، اقتصاد شهری، میراث شهری، توسعه گردشگری و اشتغال شهری ازجمله حوزه‌های فعالیت این انجمن است.

معاون میراث‌فرهنگی خراسان شمالی گفت: انجمن‌های مردم‌نهاد به‌عنوان ابزار‌های تصمیم سازی علمی و تخصصی برای مدیران و بازوان اجرایی به شمار می‌روند و می‌توانند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شهری، پویایی و رونق گردشگری، زیباسازی و هنر شهری، ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری و اشتغال پایدار ایفا کنند.

مستوفیان با بیان اینکه ارائه راهکار‌های علمی، مدیریتی و تخصصی برای طرح‌های توسعه شهری از برنامه‌های انجمن مردم‌نهاد راهوان شهر آرمانی خواهد بود، عنوان کرد: این انجمن با پیگیری و حمایت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.