سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در هفته تربیت بدنی

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

هفته تربیت بدنی را با تأسی از شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال، با تمام توان به سوی تحقق ایرانی همدل و فعال پیش می‌رویم، تا ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت ملی تبدیل کنیم.

اعتقادمان بر این است که ورزش می‌تواند پیوند دهنده نسل‌هایی باشد که در صفحات تاریخ و در عرصه‌های مختلف، نام پرآوازه ایران زمین را جاودانه کرده‌اند و معنویت و اخلاق را در عرصه‌های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:با تقدیر و تشکر از باشگاه‌داران استان خوزستان که در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی خودکرده‌اند ارزومندیم هرچه سریعتر این ویروس کنترل و مدیریت شود تا ورزشکاران و باشگاه داران نیز بتوانند بدون دغدغه به فعالیت‌های خود بپردازند.

در پایان اینجانب به عنوان خدمتگزار ورزش استان، هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه بزرگ ورزش خوزستان خصوصاً مربیان، داوران، ورزشکاران، پیشکسوتان، روسای هیئت‌های ورزشی، همکاران خدوم اداره کل و تمامی کسانی که دل در گرو سربلندی جوانان و ورزش این مرز و بوم دارند تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی جامعه ورزش خوزستان را از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.