سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

پروژه های ناتمام در استان سمنان بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

شریفی نژاد گفت: اعتبار های جهش تولید، زمینه مناسبی برای تقویت ظرفیت سازی در خدمات تولید و ایجاد فرصت شغلی در استان است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه جهش تولید استان با بیان اینکه در تفاهمنامه جهش تولید مابین آقای نوبخت، معاون محترم ریاست جمهوری و استاندار سمنان به منظور تعریف و تقویت پروژه های جهش تولید، منعقد شده است، گفت: اعتبارهای در نظر گرفته شده ویژه این تفاهمنامه، علاوه بر اینکه ظرفیت سازی مناسبی در حوزه خدمات تولید در استان را به همراه خواهد داشت، با تکمیل و بهره برداری از پروژه های جدید در استان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیشتر را نیز فراهم میکند.

او ادامه داد: ۲۴ پروژه در این راستا در استان در نظر گرفته شده است که بالغ بر ۴۵۹ میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۲ میلیون نیز اعتبار ارزی برای این طرح ها منظور شده است.

شریفی نژاد ضمن تاکید بر اینکه کنترل لازم و کافی، بر طرح ها همراه با دقت و حساسیت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: ظرف دو هفته آینده دستگاه های اجرایی متولی، اطلاعات پروژه ها را در سامانه نیفا تکمیل کنند.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: بخشی از پروژه های در نظر گرفته شده، بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با جذب این اعتبار ها،شاهد تکمیل و بهره برداری از آنها تا پایان سال مالی اعتباری خواهیم بود.

او  همچنین در پایان افزود: نیاز است تا با برگزاری مستمر جلسات،پیگیری ویژه و همراهی دستگاه اجرایی، ضمن معرفی پروژه های اولویت دار و راهبردی در جهش تولید، با جذب اعتبار ها شاهد توسعه و رونق بیش از پیش استان باشیم.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.