سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی بوستان‌های شهر قم همچنان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم با تاکید بر رعایت محدودیت های کرونایی از تعطیلی ادامه دار بوستان‌های شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهر و لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد:متاسفانه  شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های اجتماعی ایجاد کرده است و  شهروندان  از بسیاری از تفریحات محروم شده اند. 

او با درخواست از مردم برای رعایت مسائل بهداشتی افزود: آغاز پیک سوم کرونا با شروع فصل سرما باعث اعمال محدودیت‌های بیشتری در شهر قم شده است که امیدواریم با همکاری شهروندان بتوانیم شاهد کنترل  بیماری باشیم.

جوادیان با اشاره به تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر گفت: با وجود دستور تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های محلی و نوار کشی ورودهای بوستان‌ها متاسفانه شاهد ورود تعداد محدودی از شهروندان به بوستان‌ها هستیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر رعایت محدودیت‌ها در شهر خبر داد و تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مجموعه‌های بازی و سایر امکانات بوستان‌های سطح شهر همچنان غیر فعال است و تا اطلاع ثانوی هیچ گونه خدماتی به شهروندان ارائه نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: بازرسان سازمان با ۱۰ تیم نظارتی بر تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر و رعایت موارد بهداشتی نظارت می کنند و تذکرات لازم را به شهروندان می‌دهند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.