سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۳ میلیارد تومانی کردستانی‌ها به جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت:در جشن عاطفه‌های امسال سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک برای دانش‌آموزان نیازمند در استان کردستان جمع‌آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: جشن عاطفه‌ها امسال از تاریخ ۲۶ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه داشت.

او با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله افزود: این جشن در دو مرحله و در سطح پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در میادین اصلی شهر‌ها و در سطح مدارس برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با ابراز خرسندی از مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در جشن عاطفه‌ها بیان کرد: در جشن عاطفه‌های امسال سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

او با تقدیر از کمک‌های هر ساله خیرین استان کردستان به جشن عاطفه‌ها گفت: ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ جمع‌آوری شده به‌صورت نقدی و دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است.

شیخی‌زاده از کمک‌های ستاد احسان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کردستانی خبر داد و اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۸۸۰ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر از سوی ستاد احسان تهیه شده و بین دانش‌آموزان نیازمند سطح استان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه برای تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت مبلغ یک میلیون ریال از طریق این نهاد واریز شده است، یادآور شد: خیران کردستانی در تمام برنامه‌های کمک‌رسانی به نیازمندان همواره یاریگر کمیته امداد بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان یادآور شد: امسال با توجه به شرایط حساس کرونایی و راه‌اندازی آموزش الکترونیک نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان متفاوت‌تر از گذشته شده است و گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان به یک نیاز اساسی درآمده است. در این راستا در تلاشیم تا با کمک خیران در کنار تأمین لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند بتوانیم نیاز‌های اساسی آموزشی آنان را نیز تأمین کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.