سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهواز انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با کمک آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: واژگونی خودرو پراید و مصدوم شدن سه سرنشین خودرو در مسیر بلوار جمهوری ورودی پل پنجم اطلاع رسانی شد و آتش نشانان  با نصب علایم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار نجات مصدومان را از اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او افزود: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت یک و ۵۹ دقیقه در منطقه کمپلو شمالی منازل سپاه بین اتوبان قدس و بصیر به علت اتصال برق لامپ با تلاش آتش نشانان مهار شد. ضمن اینکه آتش سوزی مسکونی در بلوار نواب صفوی ساعت هشت و ۵۶ دقیقه به علت اتصال برق کولر پنجره‌ای و حریق کپسول گاز در مرکز بنکداران ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه توسط آتش نشانان مهار شد.

قنبری با اشاره به نشت گاز مجتمع مسکونی در منطقه فرهنگ شهر ساعت ۱۱ و ۴۸ دقیقه بیان داشت: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند و آتش سوزی خودرو وانت در حین گاز گیری گاز غیر مجاز ال پی جی در جاده ساحلی غربی ساعت ۱۸ و ۴۱ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و زبانه‌های آتش توسط آتش نشانا با استفاده از لوله‌های آبرسان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: نشت شیر گاز کپسول خودروی پراید در مسیر جاده ساحلی غربی جنب کتابخانه مرکزی رخ داد که آتش نشانان با ایمن سازی و رفع نشت گاز از بروز حادثه جلوگیری کردند. همچنین حریق منزل مسکونی در منطقه لشکر آباد ساعت ۱۸ و ۵۱ دقیقه و حریق ترانس برق در کیانپارس جنب بازار مرو ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نشت گاز از علمک گاز در کوی فرهنگیان ۲ خیابان وصال ساعت ۲۳ و ۴۳ دقیقه رخ داد و ماموران آتش نشانی با نصب نوار خطر در محل و ایمن سازی به کمک عوامل ۱۹۴ از نشت گاز و بروز حادثه جلوگیری کردند و آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن در منطقه ۲۴ متری خیابان شریف زاده و کوی فرهنگیان یک خیابان مریم پنج شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.