سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای تکراری ترامپ: ایرانی‌ها تمایل به مذاکره دارند

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کارولینای شمالی بار دیگر ادعای خود مبنی بر تماس حتمی ایران پس از پیروزی در انتخابات را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی خود، مذاکره با ایران را ابزاری برای جلب نظر رای دهندگان قرار داده است؛ او بارها در سخنرانی‌هایش ادعا کرده که ایران پس از پیروزی در انتخابات بلافاصله با او تماس گرفته و برای مذاکره پیش قدم خواهد شد. او مدعی شده شرایط مذاکره با ایران و ونزوئلا پس از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر سخت‌تر خواهد شد.

و حالا بار دیگر ترامپ با توسل به ترفند نخ نمای مذاکرات، در سخنرانی خود در کارولینای شمالی در مورد تماس ایران پس از پیروزی در انتخابات ابراز امیدواری کرد و مدعی شد: با افزایش تحریم‌ها و اعمال فشار آمریکا، این کشور در حال نابودی است.

او در ادامه توهمات خود گفت: آن‌ها تمایل به توافق دارند اما من گفتم که الان نمی‌شود و باید تا بعد از انتخابات صبر کنند.

ادعاهای ترامپ درباره ایران در حالی مطرح می‌شود که جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها اعلام کرده است سیاست‌های دولت ترامپ در قبال ایران شکست خورده است.

بایدن پیشتر گفت: واقعیت این است که ایران امروز نسبت به زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به بمب هسته‌ای نزدیکتر شده است. هر روزی که او  مسئول امنیت ملی ماست، دشمنان ما بیشتر جسارت یافته و مردم آمریکا در معرض خطر هستند.

او نیز همچون رقیب جمهوری خواه خود مدعی شده است در صورت غلبه بر ترامپ، در گام نخست تعهدی محکم برای جلوگیری از دستیابی تهران به تسلیحات هسته‌ای از این کشور خواهد گرفت. 

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
غلط کردی ترامپ
شهرفرنگ
۱۰:۱۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
داره از تمام ظرفیت سیاست بازی استفاده می کند، در واقع آمریکا نیاز چندانی به مذاکره نداره چون با ما وارد یک جنگ شده که البته یک طرفه است و البته هم ظالمانه و با این حرف ها می خواهد بخش ظالمانه موضوع بی رنگ شود، در حالی که در این جنگ چون اقتصاد ما ضعیف است ما ضربات را میخوریم و آنها مشکلی ندارند.
محمدصالح
۰۹:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
با قاتلین مذاکره نمی کنیم .

مرگ بر ترامپ
مرگ بر آمریکا