سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور/افزایش غلظت آلاینده‌ها از هفته آینده

کارشناس هواشناسی گفت: جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است و از هفته دیگر شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تا چند روز آينده جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است گفت: با توجه به سکون نسبی هوا انتظار می‌رود به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت به ویژه تهران و کرج افزوده شود.

ضیائیان یادآور شد: تا اوایل هفته آینده نوسان خاص دمایی در سطح کشور مشاهده نمی‌شود.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین دمای تهران به  ۲۳ درجه و کمترین آن به ۱۲ درجه می رسد.

در همین رابطه محمد اصغری دیگر کارشناس هواشناسی هم اعلام کرد:  تا چند روز آینده آلودگی هوا چندان زیاد نیست که برای آن هشدار صادر کنیم و با توجه به اینکه فردا و پس‌فردا تعطیل است شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها نخواهیم بود.

او تاکید کرد:  اما به احتمال زیاد یکشنبه این هشدار‌ها صادر می‌شود و از روز سه‌شنبه شاهد انباشت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهیم بود.

اصغری توضیح داد: با توجه به نبود رطوبت کافی،  فاصله بین دمای حداقل و حداکثر در روز‌های آینده زیاد است به طوری که هر روز صبح ما نیاز به وسایل گرم کننده داریم و بعدظهر نیاز به کولر خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.