سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه فردا در کدام نقاط از کرمان برگزار می‌شود؟

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه نماز جمعه فردا در ۴۹ نقطه از کرمان برگزار می‌شود، گفت: این فریضه الهی در ۷ پایگاه اقامه نماز جمعه کرمان برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نماز جمعه فردا ۲۵ مهر ۱۳۹۹ در ۴۹ نقطه از استان کرمان، برپا می‌شود.

او با بیان اینکه نماز جمعه فردا به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در ۷ پایگاه اقامه نماز جمعه استان کرمان برگزار نمی‌شود، افزود: در شهر‌های کرمان، زرند، بافت، بردسیر، رفسنجان، سیرجان و کوهبنان نماز جمعه اقامه نخواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته، بیان داشت: به جز ۷ شهر نام برده شده، نماز جمعه در سایر پایگاه‌های اقامه نماز جمعه کرمان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او از تمامی نمازگزارانی که نماز جمعه در آن‌ها برگزار می‌شود خواست: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ماسک بپوشند و مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را با افراد رعایت کنند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.