سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش سهمیه آرد در انتظار خبازی‌های متخلف مازندران

واحد‌های خبازی در مازندران که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند با کاهش سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به وضعیت کرونا در کشور و استان و رعایت همه جانبه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، گفت: با توجه به تصمیمات این ستاد هر واحد خبازی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند از کسر سهمیه ۳ تا ۵ کیسه آرد در هر روز مواجه خواهد شد.

او افزود: یکی از مواردی که همه واحد‌های صنفی و علی الخصوص واحد‌های توزیع مواد غذایی و بالاخص خبازی‌ها باید رعایت کنند اجرای تمام و کمال دستورالعمل‌های بهداشتی است.

قوانلو گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همراه بازرسان شبکه بهداشت، غله ، اصناف و اتحادیه‌های خبازی روزانه از واحد‌های خبازی بازرسی خواهند داشت.

او افزود: ۱۷ هزار و ۷۸۲ مورد بازرسی در شش ماهه نخست امسال از واحد‌های خبازی استان و در دفعات مختلف انجام شده که منجر به شناسایی یک هزار و ۵۶۷ واحد متخلف خبازی گردیده است.

قوانلو با اشاره به تشکیل پرونده ۸ میلیارد و ۷۰۰ ریالی برای این واحد‌های متخلف، از ارجاع پرونده‌های متشکله جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: شهروندان مازندرانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از عدم رعایت مسائل بهداشتی در واحد‌های صنفی، احتکار، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت، مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.