سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۶ هزار شغل با تسهیلات بنیاد برکت در خراسان جنوبی

بنیاد برکت از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزا، برای ۱۶ هزار و ۳۰۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان جنوبی گفت: ۱۶ هزار شغل با پرداخت ۳۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به هزار و ۶۵۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است.

او افزود: از مجموع طرح اقتصادی، هزار و ۶۲۶ طرح اجتماع‌ محور سحاب با اشتغالزایی چهار هزار و ۸۷۸ نفر، ۱۲ طرح تسهیلات‌محور با ۱۴۷ نفر اشتغال و ۱۲ طرح بنگاه‌محور با اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر بوده است.

موسوی بیان کرد: طرح ‌های اجتماع محور در زمینه‌ های صنعت، کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی خرد از جمله حوله‌ بافی، قالیبافی و تولید پوشاک و کفش اجرا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۹ تسهیل‌گر در ۱۱ شهرستان استان باهدف  اجرای امور طرح ‌های اشتغالزایی اجتماع‌ محور با این نهاد همکاری دارند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: طرح‌ های اشتغال ‌زایی این نهاد علاوه بر ایجاد فرصت‌ های کسب و کار در مناطق محروم، رونق تولید را نیز به دنبال داشته است.

موسوی در خصوص نحوه مشارکت در طرح‌ های اقتصادی این نهاد نیز گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از فعالیت کارآفرینان اقتصادی به ۲ صورت مشارکت مدنی و مشارکت در طرح ‌های اقتصادی بنگاه محور حمایت می‌ کند که در مشارکت مدنی از ١٠٠ میلیون تومان و حداکثر سه میلیارد تومان می‌توانیم تسهیلات پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.