سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ هکتار از اراضی کشاورزی هریس آزادسازی شد

 سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس گفت: با قلع و قمع ۱۸ فقره از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این شهرستان ۹ هکتار زمین کشاورزی آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، عباسی سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس گفت: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت و ساز بدون اخذ مجوز‌های قانونی ممنوع بوده و برای واحد‌های صنعتی و تولیدی نیز تغییر کاربری با در نظر گرفتن درجه زمین و نوع خاک منطقه و سایر شرایط ضروری در اختیار بخش صنعت قرار می‌گیرد.

او افزود: برای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی ۱۸ فقره از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی روستای چوپانلار پس از صدور احکام قطعی قضایی به حالت اولیه بازگشت.

عباسی از عموم مردم به ویژه روستاییان و کشاورزان  درخواست کرد اگر قصد احداث بنا یا حصارکشی اراضی باغی و زراعی را دارند قبل از هرگونه اقدامی با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای دریافت مجوز اقدام کنند.

او در پایان از عموم شهرستان درخواست کرد در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در سطح شهرستان از طریق ارتباط با سامانه ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هریس را یاری کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.