سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت حداقل یک مورد ابتلا به کرونا در تمامی شهرستان‌ های خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی از رکوردی جدید و ثبت حداقل یک مورد ابتلا در تمامی شهرستان‌ های استان خبر داد.

شریف زاده دبیر دستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: طبق آخرین اطلاعات آماری کل آزمایشات انجام شده ۱۷۴ آزمایش از بیماران مشکوک بوده که از این تعداد ۹۶ مورد کرونا مثبت جدید گزارش شده است.

او افزود: ۲۳ نفر از این افراد، بیماران بستری در سطح بیمارستان ‌های استان هستند و ۷۳ نفر نیز بیمارانی بوده اند که به صورت سر پایی مراجعه کرده اند و تست تشخیصی برای آن‌ ها انجام شده است.

شریف زاده تصریح کرد: در شهرستان بیرجند ۳۰ نمونه مثبت، قاین ۲۱ نمونه، شهرستان بشرویه ۵ نمونه، شهرستان سربیشه ۳ نمونه، طبس ۱۰ نمونه، نهبندان ۱ نمونه، سرایان ۳ نمونه، درمیان ۱۹ نمونه، زیرکوه ۱ نمونه، بشرویه ۳ نمونه، فردوس ۲ نمونه، خوسف و نهبندان نیز یک نمونه کرونا مثبت ابتلا گزارش شده است.


بیشتر بخوانید


شریف زاده دبیر دستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی با توجه به تعطیلات پیش رو از مردم خواست تا از رفتن به مسافرت و روستا‌ها خودداری کنند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوت جدید به دلیل ابتلا بیماری کرونا رخ داده و آمار کل فوتی‌ها به عدد ۱۹۹ رسیده است.

او بیان کرد: محدویت‌ هایی که توسط ستاد استانی ابلاغ شده تا ۲ آبان ماه تمدید خواهد شد.

شریف زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثریت جمعیت مناطق روستایی استان را سالمندان تشکیل می‌دهند بنابر این خواهشمندیم افراد از مسافرت به روستا‌ها خودداری کنند زیرا در صورت ناقل بودن این ویروس و نداشتن علایم، این بیماری به سالمندان روستا منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
آخه چرا همه میگن مردم رعایت نمی کنند اقامردم رعایت می کنم مدارس که بازه بچه هاناقل خاموشند خونواده هاروالوده می کنند چراهمش خودمونو گول می‌زنیم بازشدن مدارس مثل بمب بود،چون اوناهیچ درکی از بیماری و مرگ ندارند واصلارتایت نمی کنند.